GYIK

I. Megrendelések

 

Mikor kapom meg a rendelésemet?

A rendelés leadását követően e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról, ezt a porfilodban is követheted. A rendelés feldolgozása és kiszállítása a rendelés leadását követően 1-3 munkanapon belül megtörténik.

 

Kell regisztrálnom a rendelés leadásához?

Rendelést regisztráció nélkül is le tudsz adni, azonban a szállításhoz és számlázáshoz meg kell adnod a szükséges adatokat.

 

Hogyan tudom megnézni a rendelésem állapotát?

Rendelésed állapotáról e-mailben tájékoztatunk, de ha regisztrált vásárló vagy, akkor a profilodban is követheted azt.

 

Honnan tudom, mikor vehetem át a rendelésemet?

E-mailben értesítünk, mikor az áru átvehető.

 

Nem tudom időben átvenni a rendelésem, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?

Igen, hosszabbítási igényedet jelezd az ügyfélszolgálatunk számára az info@sobuy.hu e-mail címen, +36-70/774-5555 telefonszámon vagy az oldalunk chat ablakán.

 

 

Egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra elérhető?

Amint beérkezik a szállítmány, a termék újra rendelhető lesz. Emiatt a legegyszerűbb, ha feliratkozol az értesítésre, így amint elérhető a termék, e-mailben értesíteni fogunk.

 

II. Garancia

 

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a rendelésedtől, amennyiben természetes személyként vásároltál. Elállással kapcsolatos részleteket itt találod.

 

Mi mindent kell a visszaküldéshez csatolnom garanciális igény esetén?

A reklamált terméket az összes kiegészítővel és tartozékkal, a vásárlást igazoló dokumentum másolatával, a hibaleírást tartalmazó kísérőlevéllel együtt küldd vissza. A kísérő dokumentumokat a szerviz@sobuy.hu címre is elküldheted, ebben az esetben nem szükséges kinyomtatva beküldened.

 

Szükséges az eredeti csomagolás a garanciális igény érvényesítéséhez?

Nem szükséges az eredeti csomagolás, de praktikus lehet a termék biztonságos szállításához.

 

Mennyi időbe telik a garanciális ügyintézés?

Az ügyintézést igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítani. Garanciáláis ügyintézés feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időd sajnos nem tudunk közölni.

 

Hozzátartozóm/ismerősöm is intézheti a garanciális ügyintézést?

Igen, azonban a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentumokkal.

 

Elvesznek az adatok az eszközről a javítás során?

Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Az eszköz javítása során a gyári beállítások lesznek visszaállítva. Amennyiben lehetséges, kérjük már az áru beküldése előtt végezd el a szükséges biztonsági mentéseket, okosotthon készülékek esetén pedig válaszd le az eszközt az alkalmazásból.

 

A hivatalos szervízből azt a visszajelzés kaptam, hogy az eszköz nem javítható, keressem fel az értékesítő kereskedelmet, mit csináljak?

Kérjük, küldd el  vagy hozd el a meghibásodott terméket, illetve a termékről a szervízben kiállított jegyzőkönyvet és kiviteli munkalapot. Ez alapján tudjuk neked cserélni/visszatéríteni a készüléket.